Обновления в модул GDPR от системата на Legal Tech
V.2.0 – 25.11.2022
Това обновяване на GDPR модула в системата на Legal Tech е най-голямото до момента. С него се въвеждат много нови функционалности и се променя начина на функциониране на съществуващите. Моля прочетете внимателно и при нужда от съдействие се свържете с нас.
Нови функционалности
- Въвеждане на категории субекти – вече можете да дефинирате категориите субекти, за които обработвате данни, като например клиенти, партньори, служители и др.
![](https://legal-tech.s3.eu-west-1.amazonaws.com/files/20221125105438/SCR-20221125-f2o-1024x455.png)
- Нови документи – Оценка на въздействието и Проверка за наличие на легитимен интерес
![](https://legal-tech.s3.eu-west-1.amazonaws.com/files/20221125105420/SCR-20221125-f4m-1024x281.png)
- Обособена нова секция “Служители” и навигация в лявото меню
![](https://legal-tech.s3.eu-west-1.amazonaws.com/files/20221125105429/SCR-20221125-f3w-465x1024.png)
- Известия за преглед на документите в системата – ще получавате имейл известие, когато изтече предвидения срок за преглед. Необходимо е да се въведат документите и дейностите през обновения модул!
Обновен начин на функциониране на съществуващи модули
- “Процеси” се преименува на “Дейности
- Премахнати са предварително зададените процеси за “Клиенти”, “Служители” и “Маркетинг”
- Обновено създаване на “Нова дейност”
- Визуални промени – с цел опростяване на интерфейса на системата, всички документи са групирани в секции “Вътрешни документи” и “Политики”
![](https://legal-tech.s3.eu-west-1.amazonaws.com/files/20221125105426/SCR-20221125-f47-1024x331.png)
- Обновен начин за дефиниране на ролите в екипа – вече може още по-детайлно да се определят правомощията на ролята, пред кого се извършва отчитане и към кого следва да се осъществи контакт при нужда. Обновена е заповедта за приемане на ролята.
![](https://legal-tech.s3.eu-west-1.amazonaws.com/files/20221125105432/SCR-20221125-f3h-1024x616.png)
- Преработен начален екран съобразно промените
Обновления по документите
- Обновени Вътрешни правила с добавка на изрични текстове, че голяма част от документацията и регистрите по GDPR се поддържата в системата на Legal Tech
- Обновен начин на създаване на Политика за поверителност – вече можете да избирате как искате да наричате Политиката за поверителност и към кого я насочвате – клиенти, служители и др. Към всяка Политика могат да се свързват до 5 дейност по обработване на лични данни
![](https://legal-tech.s3.eu-west-1.amazonaws.com/files/20221125105423/SCR-20221125-f4d-1024x357.png)
Какво се случва със създадените вече документи?
Всички документи, които са създадени през системата на Legal Tech продължават да съществуват. Няма нужда да предприемате допълнителни действия. Документите са достъпни в секция “Архив”.
Как мога да създавам нови документи?
За да създавате нови документи е необходимо дейностите по обработване на лични данни да бъдат въведени през обновения ни модул. Не се притеснявайте, в срок до 15.12.2022 всички въведени дейности ще бъдат автоматично мигрирани към обновената система.
Ако имате въпроси или нужда от съдействие, можете да се свържете с нас на office@legal-tech.bg