Управление на информацията по казуси

Адвокатската работа в по-голямата си част се свежда до управление на определена информация. В тази статия ще разгледаме как най-ефективно и систематично да подреждаме и управляваме информацията по казусите, които работим.

Какъв е проблемът?

Информацията по едно дело може да има много източници, поради което е трудна за организиране. Това могат да бъдат:

  • разговори и срещи с клиенти
  • имейли
  • документи, изпратени от клиента
  • създадени от нас документи
  • документи, получени от съд или друга институция
  • информация за свършените задачи от членовете на нашия екип
  • справки и бележки
  • контактни данни за клиент

Лошото организиране и управление на тази информация може да доведе до сериозни грешки или пропуски в работата по казуса или безброй изгубени часове в търсенето на точния файл.

Система за подреждане на информацията

Работейки по казус, трябва във всеки момент да можем бързо и лесно да съхраним или достъпим всяка информация.

За да придобием навика винаги да подреждаме информацията на правилното място, е необходимо да ползваме система, която ни дава възможност веднага и непосредствено да започнем създаването на бележка, документи или нещо друго и впоследствие бързо и лесно да свържем тази информация със съответното дело или казус.

Това е и водещият принцип в деловодната система за адвокатски кантори на Legal Tech BG. Независимо какво правите, в рамките на 1-2 клика може да започнете да въвеждате:

  • нов контакт
  • нова задача/ изработени часове
  • нова бележка
  • нов казус
  • ново дело
  • нов документ
No alt text provided for this image

Понякога дори няколко секунди забавяне могат да доведат до забравяне на мисълта. Когато системно подходим по този начин, можем да имаме пълното спокойствие, че всичко важно е на едно място.

Независимо какво сме създали – задача, дело или друго, цялата информация в крайна сметка се свързва със съответния казус. Така ние се фокусираме върху работата по същество и само с един клик можем да свържем дадената информация с казуса.

Заключение

Без значение каква систама ползвате, за да управлявате казусите си, силно препоръчваме тя да поддържа възможност за бързо и лесно подреждане и създаване на информация, за да можете да спестите значително време и да повишите нивото на предоставяните от Вас и екипа Ви услуги.

Софтуер за Адвокати и Правни Кантори

Вашият най-добър служител!