Управление на информацията по казуси
Адвокатската работа в по-голямата си част се свежда до управление на определена информация. В тази статия ще разгледаме как най-ефективно и систематично да подреждаме и управляваме информацията по казусите, които работим.
Какъв е проблемът?
Информацията по едно дело може да има много източници, поради което е трудна за организиране. Това могат да бъдат:
- разговори и срещи с клиенти
- имейли
- документи, изпратени от клиента
- създадени от нас документи
- документи, получени от съд или друга институция
- информация за свършените задачи от членовете на нашия екип
- справки и бележки
- контактни данни за клиент
Лошото организиране и управление на тази информация може да доведе до сериозни грешки или пропуски в работата по казуса или безброй изгубени часове в търсенето на точния файл.
Система за подреждане на информацията
Работейки по казус, трябва във всеки момент да можем бързо и лесно да съхраним или достъпим всяка информация.
За да придобием навика винаги да подреждаме информацията на правилното място, е необходимо да ползваме система, която ни дава възможност веднага и непосредствено да започнем създаването на бележка, документи или нещо друго и впоследствие бързо и лесно да свържем тази информация със съответното дело или казус.
Това е и водещият принцип в деловодната система за адвокатски кантори на Legal Tech BG. Независимо какво правите, в рамките на 1-2 клика може да започнете да въвеждате:
- нов контакт
- нова задача/ изработени часове
- нова бележка
- нов казус
- ново дело
- нов документ
Понякога дори няколко секунди забавяне могат да доведат до забравяне на мисълта. Когато системно подходим по този начин, можем да имаме пълното спокойствие, че всичко важно е на едно място.
Независимо какво сме създали – задача, дело или друго, цялата информация в крайна сметка се свързва със съответния казус. Така ние се фокусираме върху работата по същество и само с един клик можем да свържем дадената информация с казуса.
Заключение
Без значение каква систама ползвате, за да управлявате казусите си, силно препоръчваме тя да поддържа възможност за бързо и лесно подреждане и създаване на информация, за да можете да спестите значително време и да повишите нивото на предоставяните от Вас и екипа Ви услуги.